Senest opdateret: Mandag, 10. august 2020

FlyGirl 2020

Er du kvinde, og kunne du tænke dig at prøve at svæveflyve? laughing
Så tilmeld dig FlyGirl-arrangementet her hos Frederikssund-Frederiksværk Flyveklub (FFF) den 19. september 2020!

Vi håber på, at få vækket interessen for svæveflyvning hos endnu flere kvinder, da der traditionelt er mange mandlige piloter, men kvinder kan også sagtens lære at flyve.cool
Lørdag d. 19. september 2020 afholder Dansk Svæveflyver Union (DSvU) åbent hus for kvinder hos FFF i Frederikssund. Her vil et hold kvindelige svæveflyvepiloter tage godt imod flyveinteresserede kvinder, som kunne tænke sig at vide mere om svæveflyvning. Der bliver også mulighed for en flyvetur sammen med en erfaren kvindelig svæveflyvepilot.

Program for åbent hus-arrangementet:
10:00 Velkomst og introduktion til dagen
11:00 Rundvisning i svæveflyveklubben og en flyvetur
13:00 Frokost
14:00 Vi fortsætter der, hvor vi slap
16:00 Afslutning på dagen

Deltagelse ved arrangementet koster 300 kr. og inkluderer en flyvetur samt frokost.
Du kan tilmelde dig arrangementet ved at benytte nedenstående link.

Praktiske oplysninger:
Vi gør opmærksom på, at der kan forekomme ventetid på dagen.
Vægtbegrænsningen er 100 kg. inkl. sko og tøj. Løse sko eller høje hæle er ikke tilladt. Almindelige flade sko er bedst. Du må desuden ikke have indtaget alkohol før flyveturen.
I tilfælde af heldagsregn eller meget kraftig vind kan vi være nødsaget til at aflyse.
Vær også opmærksom på, at der er et begrænset antal pladser ved arrangementet.
Kom frisk! Og se hvad vi laver i en svæveflyveklub - vi glæder os til at tage imod dig.laughing

Visninger: 3230